Slavonija će se napokon brendirati kao jedna turistička destinacija

2019 04 16 Institut005

Počela se priča oko Slavonije slagati onako kako je trebalo biti oduvijek te će uskoro Slavonija, umjesto dosadašnjih pet županija tj. pet turističkih brednova i proizvoda, napokon na tržištu djelovati kao jedan turistički brend – Slavonija.

Naime, 2. srpnja 2018. godine je u Osijeku potpisan Sporazum o suradnji na kreiranju i promociji turističkog branda „Slavonija“. Riječ je o sporazumu koji obuhvaća aktivnosti izrade strateških marketinških dokumenata namijenjenih zajedničkoj promociji Turističkog klastera Slavonija u razdoblju od 2019. do 2025. godine te koji ima za cilj povećanje prepoznatljivosti Slavonije kao cjelogodišnje turističke destinacije.

Sporazum su potpisali ministar Gari Cappelli ispred Ministarstva turizma, direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić te predstavnici turističkih zajednica Brodsko-posavske, Osječko-baranjske, Požeško-slavonske županije, Virovitičko-podravske i Vukovarsko-srijemske županije.

Tako su u utorak 16. travnja 2019., dr. sc. Snježana Boranić-Živoder, voditeljica stručnog tima Instituta za turizam iz Zagreba, i njeni suradnici dr. sc. Renata Tomljenović, dr. sc. Ivo Kunst i dr. sc. Zoran Klarić, obišli orahovačke prirodne i kulturne znamenitosti. Među lokacijama koje je stručni tim obišao našle su se lokomotiva 80 – 81, vodenica, Kurija Mihalović s muzejskom postavom, vinska cesta, kurija Hercegovac i izletište Jezero za koje su zaključili da je jedno od najljepših lokacija u Slavoniji i jedino jezero koje je klasificirano kao kupalište te izgrađeno baš za tu namjenu i u kojem se čistoća vode često provjerava od strane Zavoda za javno zdravstvo. Stručni tim je u svojem izlaganju kao najzanimljivije lokacije Orahovačkog područja naveo i srednjovjekovnu utvrdu Ružicu grad te manastir sv. Nikole.

Izrada Strateškog marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranja omogućit će bržu i bolju aktivaciju neiskorištenih turističkih potencijala Klastera Slavonije te učinkovite marketinške i komunikacijske aktivnosti ovog područja i za to je u 2019. godini osigurano 612.500,00 kn.

{gallery}SlikeGodina2019/2019-04-16-Institut{/gallery}