Razvojna agencija “ VIDRA Virovitičko-podravske županije u suradnji sa Ministarstvom poduzetništva i obrta i ove godine provodi projekt ”Obrazovanje za poduzetništvo”. Ciljna skupina ovog projekta su poduzetnici početnici, poduzetnici u fazi rasta i razvoja te manageri koji primjenjuju poduzetnički način razmišljanja istaknuto je u uvodu seminara u Orahovici ”Kreiranje branda” koji je četvrti od ukupno 6 u sklopu navedenog projekta. Seminar ”Kreiranje branda” održao je konzultant, poslovni savjetnik iz Zagreba Zvonimir Repač:
-Ovo je jedno iz serija predavanja VIDRA-e koji bi trebali približiti marketing svrsi i upotrebi, a u to spada i kreiranje branda. Brandiranje može biti sve od osobnog do brandiranja grada ili destinacije. Danas smo pokušali napraviti jedan uvod u brandiranje jer je gotovo ne moguće naučiti u kratko vrijeme sve o kreiranju branda jer je isto jedna složena priča koja ima veze i sa identitetom i vizualnom prezentacijom i s kvalitetom koja se stvara građenjem povjerenja prema tome što će se jednog dana zvati brand, a danas je to proizvod osoba ili organizacija. – kaže predavač seminara u Orahovici Zvonimir Repač. Seminaru je nazočili predstavnici nekoliko vrsta zanimanja, tako su ga slušali gospodarstvenici, poduzetnici, djelatnici raznih tvrtki i turističkih destinacija iz Virovitičko-podravske i osječko-baranjske županije što je potvrdio i konzultant i predavač Repač zaključivši kako je brandiranje interdisciplinarna stvar koja povezuje više raznih struka, znanosti i primjena. (V.G.)