Dana 18.listopada 2011.u gradskoj Kavani na Trgu Bana Jelačića u Zagrebu, Grupa Eurovoće, sa direktorom Željkom Jurkinom i Dejanom Aleksićem, direktorom tradinga, na konferenciji za novinare i predstavnike trgovačkih kuća predstavili su redizajn svojih proizvoda DoOra gdje su najavili daljnje širenje i planove za zauzimanje vodeće pozicije među poznatim brendovima pasteriziranog voća i povrća u Hrvatskoj.
TV voditeljica Tatjana Jurić vodila je svečano predstavljanje novog dizajna brenda DoOra, gdje je prisustvovao Petar Čobanković, ministar poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja Republike Hrvatske, gdje se i ujedno obratio sa par prigodnih riječi: „Vlastitim nasadima, trima proizvodnim pogonima s više od 380 zaposlenika, suradnjom s 1.200 kooperanata od kojih su većina mala obiteljska gospodarstva, kontinuiranim ulaganjem u razvoj radno intenzivnih kultura i vodećom pozicijom u Hrvatskoj po količini prerađenog pasteriziranog voća i povrća, Eurovoće je svijetli primjer ulaganja u domaću proizvodnju. Čestitam Vam na dosadašnjim rezultatima i vjerujem u vaše daljnje uspjehe na domaćem i stranim tržištima“.
Proizvode Dore je predstavio također i poznati kuhar Slavko Večerić koji proizvode Dore koristi za pripremu tradicionalnih Hrvatskih jela. Na predstavljanju proizvoda Tvrtke Eurovoće , nazočio je i gradonačelnik grada Orahovice Josip Nemec, koji je davno prepoznao potencijal te tvrtke i pruža dugogodišnju potporu istoj. (K.V.)