SLAVIN Orahovica 2013

Ove godine cilj sajma je okupiti na jednom mjestu vinogradare, voćare, proizvođače jakih alkoholnih pića, te proizvođače i trgovce opreme da pomoću jedne od najsnažnijih promidžbenih poluga unaprijede kako svoju prodaju, tako da i upoznaju nove tendencije u područijima voćarstva i vinogradarstva.

Ovo je sjajna prilika za sve koji smatraju da imaju što pokazati i reći ma području voćarstva i vinogradarstva.

“Slavin će ove godine obilovati edukativnim i zabavnim programom. Uz brojna stručna predavanja bit će održane i prezentacije mehanizacije i proizvodnih strojeva, organizirat ćemo Vinski bal, te brojna natjecanja u pravljenju slavonskih domaćih specijaliteta”

Sajam ima internacionalni karakter. Uz sudionike sajma koji nam dolaze iz svih krajeva Hrvatske, dolaze nam sudionici iz susjedne Mađarske, Slovenije, Bosne i Hercegovine

Posjetiteljima i sudionicima našeg sajma želimo pomoći korisnim informacijama o voćarstvu i vinogradarstvu, te im dati stručnu pomoć u proizvodnji i kreditiranju u poljoprivredi.

 

PRIJAVE ZA OCJENJIVANJE  VINA  I VOĆNIH VINA 13.02.2013.

UPUTSTVO ZA UČESTVOVANJE:

  1. Za svaku vrstu vina dostaviti 6 uzoraka
  2. Sva vina koja se daju komisiji za ocjenjivanje moraju biti ispravno dorađena i odnjegovana
  3. Ocjenjivanje vina prva tri uzorka: 240 Kn + pdv (po uzorku), za sve naredne uzorke cijena je 200 Kn + pdv
  4. Za udruge cijena je jedinstvena i iznosi 200 kn + pdv(po uzorku)
  5. Uzorci moraju biti dostavljeni zaključno s 11.02.2013. u vremenu od 8:00 sati do 15:00 sati, na adresu Turistička zajednica grada Orahovice, Trg Svetog Florijana bb, 33515 Orahovica, tel: 033/673-540 mob: 099 262 0336
  6. Ocjenjivanje vina se vrši 13.02.2013.
  7. Vina koja su ocjenjena sudjeluju na sajmu gdje će posjetitelji imati priliku kušati sva vina

Organizator sajma za sve sudionike sajma priprema katalog sudionika. Cijena unosa je 50 Kn. Molimo da Vaš logo i kratak tekst pošaljete na: tzgorahovica@tzgorahovica.hr, ili slavin.orahovica@gmail.com , najkasnije do 03.03.2013.

Za sve dodatne informacije obratite se na broj tel. 0992620336

PRIJAVE ZA OCJENJIVANJE JAKIH ALKOHOLNIH  PIĆA 08.02.2013.

UPUTSTVO ZA SUDJELOVANJE:

  1. Za svaku vrstu alkoholnog pića dostaviti 3 staklene  boce od najmanje 0,5l
  2. Ocjenjivanje žestokog pića prva tri uzorka: 240 Kn + pdv (po uzorku) četvrti uzorak i dalje: 200 Kn + pdv
  3. Za udruge cijena je jedinstvena i iznosi 150 kn + pdv (po uzorku)
  4. Uzorci moraju biti dostavljeni zaključno s 06.02.2013. u vremenu od 8:00 sati do 15:00 sati, na adresu Turistička zajednica grada Orahovice, Trg Svetog Florijana bb, 33515 Orahovica, tel: 033/673-540 mob: 099 262 0336
  5. Ocjenjivanje žestokih pića se vrši 08.02.2013.
  6. Žestoka pića koja su ocjenjena sudjeluju na sajmu gdje će posjetitelji imati priliku kušati sve uzorke

Organizator sajma za sve sudionike sajma priprema katalog sudionika. Cijena unosa je 50 Kn. Molimo da Vaš logo i kratak tekst pošaljete na: tzgorahovica@tzgorahovica.hr, ili slavin.orahovica@gmail.com , najkasnije do 03.03.2013.

Za sve dodatne informacije obratite se od 07:00 sati do 15:00 sati na broj mob: 099 262 0336

PRIJAVU ZA OCJENJIVANJE MOŽETE SKINUTI NA OVOJ POVEZNICI


NARUDŽBA IZLOŽBENOG PROSTORA

 

rbr

OPIS

JMJ

CIJENA

1.

VANJSKI  PROSTOR

 

20 Kn

2.

UNUTARNJI NEUREĐENI PROSTOR

180 Kn

3.

UNUTARNJI UREĐENI PROSTOR

V1(uključuje: tepih, pregradne stijene, tabla s ispisom, reflektor, koš za otpatke, stol i 4 stolice, troetažna polica, info pult), minimalno 6m2

220 Kn

V2(uključuje: tepih, pregradne stijene, tabla s ispisom, reflektor, koš za otpatke, stol i 4 stolice, staklena vitrina, info pult),  minimalno 6m2

220 Kn

V3(uključuje: tepih, pregradne stijene, tabla s ispisom, reflektor, koš za otpatke, stol i 4 stolice), minimalno 6m2

m2

200 kn

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ROK ZA DOSTAVU PRIJAVE: 03.03.2013.

(popunjenu prijavu dostaviti na fax. 033 673 125, adresu: Turistička zajednica grada Orahovice, Trg Svetog Florijana bb, 33515 Orahovica, tel: 033/673-540 mob: 099 262 0336 ili e-mail adrese: tzgorahovica@tzgorahovica.hr, ili slavin.orahovica@gmail.com)

OTVARANJE SAJMA:

15.03.2013. u 12 sati

ZATVARANJE SAJMA:

17.03.2013. u 18 sati

RADNO VRIJEME SAJMA:

Za sve dodatne informacije obratite se od 07:00 sati do 15:00 sati na broj mob. 099 262 0336

0d 10 do 20 sati

NARUDŽBU IZLOŽBENOG PROSTORA MOŽETE SKINUTI NA OVOJ POVEZNICI

Za sve informacije vezane oko samog uređenja prostora javite se Obrtničkoj zadruzi “SLAVONIJA”  i “ASTRO” d.o.o. :

Centrala: 033/673-704, 673-744

Fax: 033/673-705

 

Nakon popunjene prijave koju šaljete na navedene brojeve faksa i navedeni e-mail, tvrtka Ružica grad d.o.o. će vam izdati ponudu na usnovu koje ćete izvršiti plaćanje.

Po izvršenoj uplati dostavit će vam se račun.

 

Tehnička realizacija sajma SLAVIN u Orahovici odlukom je grada povjerena poduzeću RUŽICA GRAD d.o.o.

Uplatu  kotizacije za sudjelovanje na sajmu i za sudjelovanje na ocjenjivanju pića potrebno je izvršiti na žiro račun :   2500009-1501138848

Međunarodni broj računa – IBAN: HR56 2500 0091 5011 3884 8

SWIFT adresa / BIC Hypo Alpe-Adria-Bank d.d. Zagreb: HAABHR22

Orahovica, 28.01.2013

RUŽICA GRAD d.o.o.

Direktor

Saša Rister,dipl.inf.