Ove godine cilj sajma je okupiti na jednom mjestu vinogradare, voćare, proizvođače jakih alkoholnih pića, te proizvođače i trgovce opreme da pomoću jedne od najsnažnijih promidžbenih poluga unaprijede kako svoju prodaju, tako da i upoznaju nove tendencije u područijima voćarstva i vinogradarstva.
Ovo je sjajna prilika za sve koji smatraju da imaju što pokazati i reći ma području voćarstva i vinogradarstva.
“Slavin će ove godine obilovati edukativnim i zabavnim programom. Uz brojna stručna predavanja bit će održane i prezentacije mehanizacije i proizvodnih strojeva, organizirat ćemo Vinski bal, te brojna natjecanja u pravljenju slavonskih domaćih specijaliteta”
Sajam ima internacionalni karakter. Uz sudionike sajma koji nam dolaze iz svih krajeva Hrvatske, dolaze nam sudionici iz susjedne Mađarske, Slovenije, Bosne i Hercegovine
Posjetiteljima i sudionicima našeg sajma želimo pomoći korisnim informacijama o voćarstvu i vinogradarstvu, te im dati stručnu pomoć u proizvodnji i kreditiranju u poljoprivredi.
PRIJAVE ZA OCJENJIVANJE VINA I VOĆNIH VINA 13.02.2013.
UPUTSTVO ZA UČESTVOVANJE:
- Za svaku vrstu vina dostaviti 6 uzoraka
- Sva vina koja se daju komisiji za ocjenjivanje moraju biti ispravno dorađena i odnjegovana
- Ocjenjivanje vina prva tri uzorka: 240 Kn + pdv (po uzorku), za sve naredne uzorke cijena je 200 Kn + pdv
- Za udruge cijena je jedinstvena i iznosi 200 kn + pdv(po uzorku)
- Uzorci moraju biti dostavljeni zaključno s 11.02.2013. u vremenu od 8:00 sati do 15:00 sati, na adresu Turistička zajednica grada Orahovice, Trg Svetog Florijana bb, 33515 Orahovica, tel: 033/673-540 mob: 099 262 0336
- Ocjenjivanje vina se vrši 13.02.2013.
- Vina koja su ocjenjena sudjeluju na sajmu gdje će posjetitelji imati priliku kušati sva vina
Organizator sajma za sve sudionike sajma priprema katalog sudionika. Cijena unosa je 50 Kn. Molimo da Vaš logo i kratak tekst pošaljete na: tzgorahovica@tzgorahovica.hr, ili slavin.orahovica@gmail.com , najkasnije do 03.03.2013.
Za sve dodatne informacije obratite se na broj tel. 0992620336
PRIJAVE ZA OCJENJIVANJE JAKIH ALKOHOLNIH PIĆA 08.02.2013.
UPUTSTVO ZA SUDJELOVANJE:
- Za svaku vrstu alkoholnog pića dostaviti 3 staklene boce od najmanje 0,5l
- Ocjenjivanje žestokog pića prva tri uzorka: 240 Kn + pdv (po uzorku) četvrti uzorak i dalje: 200 Kn + pdv
- Za udruge cijena je jedinstvena i iznosi 150 kn + pdv (po uzorku)
- Uzorci moraju biti dostavljeni zaključno s 06.02.2013. u vremenu od 8:00 sati do 15:00 sati, na adresu Turistička zajednica grada Orahovice, Trg Svetog Florijana bb, 33515 Orahovica, tel: 033/673-540 mob: 099 262 0336
- Ocjenjivanje žestokih pića se vrši 08.02.2013.
- Žestoka pića koja su ocjenjena sudjeluju na sajmu gdje će posjetitelji imati priliku kušati sve uzorke
Organizator sajma za sve sudionike sajma priprema katalog sudionika. Cijena unosa je 50 Kn. Molimo da Vaš logo i kratak tekst pošaljete na: tzgorahovica@tzgorahovica.hr, ili slavin.orahovica@gmail.com , najkasnije do 03.03.2013.
Za sve dodatne informacije obratite se od 07:00 sati do 15:00 sati na broj mob: 099 262 0336
PRIJAVU ZA OCJENJIVANJE MOŽETE SKINUTI NA OVOJ POVEZNICI
NARUDŽBA IZLOŽBENOG PROSTORA
rbr |
OPIS |
JMJ |
CIJENAm² |
1. |
VANJSKI PROSTOR
|
m² |
20 Kn |
2. |
UNUTARNJI NEUREĐENI PROSTOR
|
m² |
180 Kn |
3. |
UNUTARNJI UREĐENI PROSTOR V1(uključuje: tepih, pregradne stijene, tabla s ispisom, reflektor, koš za otpatke, stol i 4 stolice, troetažna polica, info pult), minimalno 6m2 |
m² |
220 Kn |
V2(uključuje: tepih, pregradne stijene, tabla s ispisom, reflektor, koš za otpatke, stol i 4 stolice, staklena vitrina, info pult), minimalno 6m2 |
m² |
220 Kn |
|
V3(uključuje: tepih, pregradne stijene, tabla s ispisom, reflektor, koš za otpatke, stol i 4 stolice), minimalno 6m2 |
m2 |
200 kn |
ROK ZA DOSTAVU PRIJAVE: 03.03.2013.
OTVARANJE SAJMA: |
15.03.2013. u 12 sati |
ZATVARANJE SAJMA: |
17.03.2013. u 18 sati |
RADNO VRIJEME SAJMA: Za sve dodatne informacije obratite se od 07:00 sati do 15:00 sati na broj mob. 099 262 0336 |
0d 10 do 20 sati
|
NARUDŽBU IZLOŽBENOG PROSTORA MOŽETE SKINUTI NA OVOJ POVEZNICI
Za sve informacije vezane oko samog uređenja prostora javite se Obrtničkoj zadruzi “SLAVONIJA” i “ASTRO” d.o.o. :
Centrala: 033/673-704, 673-744
Fax: 033/673-705
Nakon popunjene prijave koju šaljete na navedene brojeve faksa i navedeni e-mail, tvrtka Ružica grad d.o.o. će vam izdati ponudu na usnovu koje ćete izvršiti plaćanje.Po izvršenoj uplati dostavit će vam se račun. |
Tehnička realizacija sajma SLAVIN u Orahovici odlukom je grada povjerena poduzeću RUŽICA GRAD d.o.o.
Uplatu kotizacije za sudjelovanje na sajmu i za sudjelovanje na ocjenjivanju pića potrebno je izvršiti na žiro račun : 2500009-1501138848
Međunarodni broj računa – IBAN: HR56 2500 0091 5011 3884 8
SWIFT adresa / BIC Hypo Alpe-Adria-Bank d.d. Zagreb: HAABHR22
Orahovica, 28.01.2013
RUŽICA GRAD d.o.o.
Direktor
Saša Rister,dipl.inf.