Temeljem članka 17. i 19. stavka 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, br. 86/08, 6/11 i 04/18), pročelnica Jedinstvenog upravnog odjela grada Orahovice objavila je Javni natječaj za prijam u službu na neodređeno vrijeme, na radno mjesto „Referent za materijalno knjigovodstvo“ – 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad u trajanju od 3 (tri) mjeseca.

 

  1. UPUTE I OBAVIJESTI KANDIDATIMA

Opis poslova:

  • vrši poslove unosa podataka te vodi pomoćne knjige u vezi Proračuna i proračunskih korisnika u skladu s propisima o proračunskom računovodstvu i računskom planu, usklađuje analitičke evidencije s financijskim knjigovodstvom
  • vodi analitička knjiženja obveza Grada Orahovice prema dobavljačima i prati dospijeća obveza po pojedinim dobavljačima, vrši usklađenja dugovanja i potraživanja sa korisnicima
  • obavlja poslove kompletiranja izvoda i kontiranja svih dokumenata te odgovara za pravilno kontiranje svih promjena, obavlja poslove usklađivanja po svim kontima, obavlja poslove usklađivanja, dugovanja i potraživanja s analitikom
  • vodi knjigovodstvo vezano uz komunalni doprinos, utrošak električne energije, potrošni i sanitetski materijal, uredski materijal, reprezentaciju
  • analitički vodi i plaća pričuvu, porez na korištenje javne površine, prekope, primljene i dan zajmove, garancije
  • zaprima i vodi knjigu ulaznih računa ulazne fakture, situacije i druge dokumente potrebne za plaćanja, kompletira ulazne račune, vodi brigu o ulaznim računima, priprema naloge za plaćanje ulaznih računa
  • usklađuje podatke s drugim službenicima te koordinira i svim drugima financijsko-računovodstvenim poslovima iz djelokruga Jedinstvenog upravnog odjela i usklađuje stanje glavne knjige sa stanjem imovine i obveza
  • obavlja rasknjižavanje svih vrsta uplata u gradski proračun, kontira i knjiži sve knjigovodstvene promjene u vezi s nabavom, otuđivanjem bez naknade nefinancijske imovine
  • provjerava i ažurira knjigovodstvene isprave u vezi s isplatama, kontrolira uplate i isplate u vezi s prometom imovine te uplate i isplate u vezi s raznim pravima i ugovorima
  • vodi očevidnike, dokumentaciju i evidencije iz svog djelokruga
  • izrađuje kompenzacije, cesije, asignacije, te predlaže njihovu realizaciju pročelniku s ciljem zasnivanja dugovanja i potraživanja i priprema podatke o glavnici duga i izračunava kamate ostalim službenicima koji provode ovršni postupak
  • obavlja i druge poslove po nalogu Voditelja pododsjeka za računovodstvo, Voditelja odsjeka za financije, gospodarstvo i društvene djelatnosti i Pročelnika

Podaci o plaći:

 Podaci o plaći radnog mjesta propisani su Odlukom o koeficijentima za obračun plaće službenika i namještenika u Jedinstvenom upravnom odjelu Grada Orahovice („Službeni glasnik“ grada Orahovice, br. 4/18), koji koeficijent za radno mjesto „Referent“ iznosi 2,50 i Odlukom Gradonačelnice o visini osnovice za obračun plaća za službenike i namještenike u Jedinstvenom upravnom odjelu grada Orahovice (Klasa: 120-01/18-01/01 Urbroj: 2189/12-01/01-18-1 od 19. veljače 2018.godine), kojom je osnovica određena u visini od 2.400,00 kuna bruto.

Slijedom navedenog plaću Referenta za materijalno knjigovodstvo čini umnožak osnovice za obračun plaće i koeficijenta složenosti poslova uvećan za 0,5 % za svaku navršenu godinu radnog staža.

 

  1. TESTIRANJE KANDIDATA

Provjera znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova na koje se službenik prima obavlja se putem pisanog testiranja, praktičnog rada na računalu i intervjua.

            Provjera znanja provodi se za kandidate koji su prijave za radno mjesto podnijeli pravovremeno, te ispunjavaju uvjete navedene u Javnom natječaju za prijam u službu na neodređeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel grada Orahovice na radno mjesto „Referent za materijalno knjigovodstvo“.

Pravila testiranja

  • po dolasku na provjeru znanja od kandidata će biti zatraženo predočenje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta
  • po utvrđivanju identiteta i svojstva kandidata, kandidatu će biti dodijeljena pitanja kao i obavijesti u kojem vremenu ista treba odgovoriti
  • za svaki dio provjere znanja kandidatima se dodjeljuje od 1 do 10 bodova
  • smatra se da su kandidati uspješno položili testove ako su ostvarili najmanje 50% bodova na testiranju
  • s kandidatima koji uspješno polože test provest će se provjera sposobnosti i vještine rada na računalu i intervju, boduje se na isti način kao i kod pisanog testiranja
  • za vrijeme provjere znanja i sposobnosti nije dopušteno:
  • koristiti se bilo kakvom literaturom, odnosno bilješkama
  • koristiti mobitel ili bilo kakva komunikacijska sredstva
  • napuštati prostoriju u kojoj se provjera obavlja
  • razgovarati s ostalim kandidatima niti na bilo koji način remetiti koncentraciju kandidata
  • ukoliko pojedini kandidat prekrši unaprijed navedena pravila biti će udaljen s provjere znanja, a njegov/njezin rezultat Povjerenstvo neće priznati niti ocjenjivati

 

Područje iz kojeg se obavlja provjera znanja i sposobnosti

  • Ustav Republike Hrvatske
  • lokalna i područna (regionalna) samouprava
  • uredsko poslovanje
  • računovodstvo i proračunsko računovodstvo
  • proračun
  • porez na dohodak

Pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za testiranje

  1. Ustav Republike Hrvatske (Narodne novine br. 85/10 – pročišćeni tekst i 5/14)
  2. Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine br. 33/10, 60/01- vjerodostojno tumačenje, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17)
  3. Uredba o uredskom poslovanju (Narodne novine br. 7/09)
  4. Zakon o računovodstvu (Narodne novine, br. 78/15, 134/15, 120/16)
  5. Zakon o proračunu (Narodne novine, br. 87/08, 136/12, 15/15)
  6. Pravilnik o proračunskom računovodstvu i računskom planu (Narodne novine, br. 124/14, 115/15, 87/16, 3/18)
  7. Pravilnik o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu (Narodne novine, br. 3/15, 93/15, 135/15, 2/17, 28/17)
  8. Zakon o porezu na dohodak (Narodne novine, br. 115/16)

Testiranje kandidata obuhvaća:

Pisano testiranje

-pisani test provjere znanja iz navedenih pravnih i drugih izvora

-provjera praktičnog poznavanja financijsko – materijalnog poslovanja

Praktični rad na računalu

-provjera praktičnog rada na računalu sastoji se od provjere znanja na računalu u paketu MS Office

Intervju

-razgovor s Povjerenstvom (intervju) obvezan je za sve kandidate koji su uspješno položili testove i praktičnu provjeru znanja na računalu

-Povjerenstvo kroz razgovor s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad u jedinici lokalne samouprave

Kandidati koji su pristupili testiranju imaju pravo uvida u rezultate provedenog postupka.

Nakon provedenog testiranja, provjere sposobnosti i intervjua Povjerenstvo utvrđuje rang-listu kandidata prema ukupno ostvarenom broju bodova.

Povjerenstvo za izbor službenika dostavlja Izvješće o provedenom postupku pročelnici – Izvješće potpisuju svi članovi Povjerenstva.

Pročelnica donosi rješenje o prijmu u službu službenika, a isto će biti dostavljeno svim kandidatima prijavljenima na natječaj.

Izabrani kandidat mora dostaviti uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti prije donošenja rješenja o prijmu u službu.

Kandidat koji nije zadovoljan rješenjem o prijmu u službu  izabranog kandidata ima pravo žalbe u roku od 15 dana od primitka rješenja. Žalba se predaje u Gradsku upravu Grada Orahovice, osobno ili putem pošte, gradonačelnici Grada Orahovice.

POZIV NA TESTIRANJE

Obavijest o mjestu i vremenu održavanja testiranja biti će dostavljena kandidatima koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja te će se objaviti na web stranici www.orahovica.hr, te na Oglasnoj ploči Gradske uprave Grada Orahovice, Franje Gavrančića 6 (1 kat), najmanje 5 (pet) dana prije testiranja.

Grad Orahovica

Pretraživanje

Kontaktirajte nas

Gradski mail

Uredovni dan gradonačelnice

JAVNI POZIV za dodjelu potpora iz Programa poticanja razvoja poduzetništva Grada Orahovice u 2018.

Ne dvoji - odvoji

NeDvojiOdvoji

Proracun u malom 2017 kopija

Privatnost i zaštita osobnih podataka

zastita osobnih podataka GDPR

VideoGalerija

smjestaj

Fiber Optics02

GospodarenjeOtpadom

Prostorni plan uredjenja grada Orahovice

 

Javna rasprava - lokalni program za mlade

LPM PAUK Banner

Strategija

 

Skyline Web kamera

Webcam Live

TZG Orahovica Logo04

kamere park

KamereNaJezeru

Tko je online

Imamo 102 gostiju i nema članova online

Broj posjetitelja

Danas 318

Jučer 384

Ovaj tjedan 702

Ovaj mjesec 7198

Ukupno 1916973